ماشین تزریق پلاستیک جدید کراسمافای RelaCX – از سری CX

ماشین تزریق پلاستیک جدید کراسمافای RelaCX – از سری CX

تسلط بر چالش های فعلی موجود مانند هزینه‌های بالای انرژی و کمبود کارگران ماهر به شیوه‌ای جدید

نیاز به بهره وری انرژی بیشتری دارید؟ و در عین حال می‌خواهید استرس کمتری داشته باشید؟ به مناسبت 185 امین سالگرد تاسیس شرکت کراسمافای، این شرکت نسخه جدیدی از سری محبوب CX را با تجهیزات بیشتر ارائه می دهد.

سری CX به دلیل انعطاف پذیری، طراحی جمع و جور و تطبیق پذیری باورنکردنی شناخته شده است. نسخه جدید این سری با پسوند 185# با تجهیزات اضافی ارائه می‌شود که معمولاً در حالت عادی هزینه دارد اما اکنون بدون هزینه اضافی در دسترس هستند.

به طور خاص، این تجهیزات شامل:

  • سروو درایو BluePower که پمپ ها را با توجه به نیاز فعلی یا انرژی مورد نیاز کنترل می کند. این امر به طور قابل توجهی مصرف برق را کاهش می‌دهد و به تبع آن هزینه های اپراتوری و انتشار CO2 را نیز کاهش می‌دهد.
  • عایق های BluePower که در اطراف دور سیلندر مارپیچ  قرار می گیرند، دما را در آن ناحیه ثابت نگه می دارد و در نتیجه فرآیند را بهبود می‌بخشند. این عایق ها همچنین زمان گرم کردن سیلندرمارپیچ را تا 30 درصد کاهش می دهند که موجب صرفه جویی در مصرف انرژی می‌شوند.
  • عملکرد APCplus (کنترل فرآیند تطبیقی) به طور مداوم فرآیند قالب گیری تزریق را تجزیه و تحلیل می کند و در صورت بروز هر گونه نوسانی در ویسکوزیته  مواد مذاب آن را به سرعت شناسایی و رفع می‌کند. با استفاده از این عملکرد باعث تولید بدون نقص می گردد. در صورتی که ظرف 185 روز از شروع کمپین یعنی 9 می 2023 خریدی انجام شود، APCplus به صورت رایگان در نسخه جدید سری CX نصب خواهد شد.
  • با استفاده از عملکرد هوشمند، می توان بدون دانش کاربردی کل فرآیند قالب گیری تزریق را کنترل کرد. بنابراین، با استفاده از آن شرکت ها می توانند تولیدی استاندارد و بدون خطا داشته باشند. در این مورد نیز، اگر سفارش ظرف 185 روز انجام شود، عملکرد هوشمند به طور رایگان در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

با استفاده از ماشین‌ تزریق پلاستیک سری CX، شرکت‌ها می توانند محصولات متنوعی را با بهینه ترین روش ممکن تولید کنند، این محصولات ممکن است زیرلیوانی های ساخته شده از پلیمرهای زیستی مبتنی بر تفاله قهوه شرکت Gebaplast در هلند باشند یا حتی قطعات پلاستیکی بازیافتی لازم برای ساخت تونل زیر دریایی که در شرکت Oldroydin نروژ تولید می شوند.

با روش های پرداختی مختلف شرکت کراسمافای امکان خرید ماشین‌های تزریق پلاستیک کوچک فراهم شده است. یکی از این گزینه ها روش پرداختی «flexPay» است که برای خرید تجهیزاتی است که برای سالگرد تاسیس شرکت کراسمافای عرضه شده اند.

با نسخه جدید سری CX، شرکت کراسمافای اکنون کارایی و کیفیت بهتری را برای کاربردهای قالب‌گیری تزریقی به مشتریان خود ارائه می‌دهد و از آنها در تسلط بر چالش‌های فعلی پشتیبانی می‌کند.