خدمات پس از فروش

با توجه به سالهای تحریم و نبودن یک تیم خدماتی رسمی جهت ارائه خدمات به مشتریان، شرکت کران سیما فام یکی از الویت های خود را در آغاز فعالیت، ارائه خدمات به خریداران پیشین ماشین های کراسمافای قرار داد. به این منظور، تیمی متشکل از مهندسین کارآزموده ایرانی و خارجی کراسمافای ماموریت یافتند از طریق بازدید سیستماتیک از ماشین های کراسمافای، بیلانی از وضعیت فنی آن ها تهیه نمایند تا ارائه خدمات به صورت برنامه ریزی شده بتواند سازمان دهی شود.

از سوی دیگر به طور موازی پرسنل خدماتِ پس از فروش از طریق اعزام به آلمان جهت ارائه خدمات اولیه، آموزش های لازم را از شرکت کراسمافای دریافت می دارند. این آموزش ها از طریق اعزام مهندسین متخصص آلمانی به ایران به طور منظم روزآمد می گردد.

به این ترتیب در آینده ای نزدیک شرکت کران سیما فام امکان ارائه خدمات به دارندگان ماشین آلات کراسمافای را در اقصی نقاط کشور خواهد داشت و دارندگان این ماشین آلات پس از انجام بازدیدهای فنی، این امکان را خواهند یافت تا قطعات مورد نیاز و نیز تعمیرات لازم را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت نمایند.

بعلاوه، این امکان در خدمات پس از فروش فراهم گردیده تا ماشین هایی که مربوط به نسل های قدیمی تر می باشند بتوانند با استفاده از نرم افزار های جدید به نسل های جدیدتر ارتقاء یابند.

در حال حاضر دارندگان ماشین آلات کراسمافای می توانند با شماره تلفن پنج رقمی 71334-021 و شماره فاکس 77326041-021 جهت اعلام نیازهای خود و هماهنگی های لازم تماس حاصل نمایند.

همچنین در برنامه خدمات پس از فروش، آموزش های لازم به تکنسین ها و کادر فنی شرکت های خریدار ماشین آلات کراسمافای جهت نگهداری و تعمیرات  داده می‌شود.