صرفه جویی در مصرف انرژی و مواد اولیه

صرفه جویی در مصرف انرژی و مواد اولیه

راه حل های دیجیتال برای حفاظت از منابع

دیجیتالی شدن، جنبه های مختلف فرآیند تولید را تسریع می کند و امکان انجام تنظیمات را در کوتاه ترین زمان  فراهم می سازد. در نتیجه، خطاها بلافاصله تصحیح می شوند و امکان بهینه سازی فرآیند به منظور صرفه جویی در مواد اولیه و انرژی برقرار می گردد.

بسیاری از خدمات دیجیتال شرکت کراسمافای نقش قابل توجهی در حفظ منابع دارند. تکنولوژی dataXplorer می تواند انرژی لازم را به هر یک از مراحل فرآیند اختصاص دهد و به عنوان یک رابط برای سیستم مدیریت انرژی عمل می کند. تکنولوژی APC plus تأثیرات خارجی سیستم را جبران می‌کند و به دلیل داشتن سیستم کنترل هوشمند و خودکار، کیفیت قطعات تولیدی را افزایش می دهد واین امر به نوبه خود باعث کاهش ضایعات و نهایتا کاهش مصرف مواد اولیه می شود.

مثال دیگر تکنولوژی smartAssist سیستم ارتباط صوتی و تصویری است که امکان دسترسی آنلاین مشتری به کارشناسان فنی شرکت کراسمافای را فراهم می سازد. با به کارگیری عینک های هوشمند می توان از این برنامه برای انجام تعمیرات و نگهداری از راه دور استفاده کرد.

در تکنولوژی socialProduction، فرآیند های تولید دستگاه های تزریق پلاستیک به طور پیوسته توسط یک فرآیند “خود-یادگیر” پایش می ‌شوند. در صورت بروز هر نوع خطا و مشکل در مراحل اولیه فرآیند و بر اساس تمام داده‌ های ضبط ‌شده، این خطاها شناسایی می ‌شوند و به کاربران اطلاع داده می شوند. ارزیابی پارامترهای فرآیند کاملاً مستقل و بدون هیچ گونه تنظیمات قبلی توسط اپراتور فرآیند انجام می گیرد.