تجلیل از کارمندان شرکت کراسمافای به دلیل انجام پروژه های تولید با مصرف بهینه انرژی

تجلیل از کارمندان شرکت کراسمافای به دلیل انجام پروژه های تولید با مصرف بهینه انرژی

خانم Zuzana Nagyovaو آقای Martin Girgosko اقداماتی را به عنوان بخشی از پروژه انرژی جوان اروپا (Young Energy Europe) برای تولید محصولات خود در سایت اسلواکی در  شهر سوکانی به روشی کارآمدتر از نظر مصرف منابع انرژی انجام دادند. به این ترتیب مشتریان ما هم اکنون می توانند از ماشین‌های تولید شده با پایداری بیشتری بهره ببرند.

تیمی از 15 شرکت در اسلواکی، نظریه ای به عنوان بخشی از پروژه انرژی جوان اروپا، در مورد استفاده از منابع و بهینه سازی مصرف انرژی ارائه داده اند. سه تا از نظریه های ارائه شده، موفق به دریافت جایزه هئیت داوران گردید که کارمندان شرکت کراسمافای زوزانا ناگیووا، مهندس صنایع و آقای مارتین گریشکو، متخصص محیط زیست، بهداشت و ایمنی، جزو دریافت کنندگان این جایزه بودند. این افراد پس از شرکت های Volkswagen  و Robert Bosch به مقام سوم دست یافتند.

خانم زوزانا ناگیووا و آقای مارتین گریشکو با پروژه ای تحت عنوان “بهینه سازی هوای فشرده” ارائه دادند و مجموعه ای از اقدامات را توسعه دادند که از جمله آن ها، استفاده از گرمای هدر رفته از کمپرسورها و مدیریت انرژی هوای فشرده در کارخانه می باشد. خانم زوزانا ناگیووا توضیح می دهد که: “این فرایند منجر به صرفه جویی در انرژی و ایجاد فرصت هایی برای کاهش تولید کربن می شود.”

برای خانم ناگیووا و همکارانشان این جایزه مشوقی  برای رسیدن به بهره وری بیشتر از منابع و انرژی در شرکت کراسمافای  است، خانم زوزانا ناگیووا می گوید: «پروژه بهره وری انرژی ما به پایداری محصولات و کل شرکت کمک می کند.”