سری Mx

سری Mx

سری MX محصولات کراسمافای، راهکار خوبی برای درخواست‌ها و نیازهای کاری شما خواهد بود، واحد‌گیری دوصفحه‌ای هیدرومکانیکال، دارای حداکثر قابلیت اطمینان و انعطاف‌ پذیری است. نیروی بهینه‌سازی شده که به کفشک‌های کشویی و تایبارهای هدایت شده وارد می‌شود، حرکت آن‌ها را به موازات جابه‌جایی گیره قفل تضمین می‌کند، همین امر باعث محافظت از قالب‌ها به صورت مستمر خواهد شد. قفل هوشمند، زمان‌های قفل بسیار کوتاهی در ماشین را تضمین می‌کند.

کاربردها

  • صنایع خودروسازی
  • محصولات سفید رنگ
  • تجهیزات حمل و نقل/ بسته بندی
  • الکترونیک/ الکتریکی
  • وسایل برقی/ الکتریکی

سری Mx

ماتریس واحد تزریق / قفل گیره

بررسی کارایی ماشین تزریق پلاستیک MX

 

توازی کامل صفحه به دلیل استفاده از تکنولوژی های جدید در واحد گیره

میله های بهینه شده از صفحه ثابت قالب در زمان حرکت آن روی پایه ماشین محافظت می کند .این میله ها به طور افقی حرکت می کنند.  حتی برای قالب های بسیار سنگین با بازشوی خیلی عریض توازی صفحه در تمام مدت حفظ می شود . تایبار ها نیز به وسیله بوش  قابل تنظیم هستند . حرکات دینامیکی از طریق دو جک متحرک که به صورت مورب در قسمت بیرونی قرارگرفته اند ایجاد می شوند .

 

قفل شدن بسیار سریع گیره اوج نوآوری، حتی در کوچکترین جزئیات

قفل هیدرو مكانيكی تایبار به وسیله یك المان دندانه ای شکل که در پشت صفحه متحرك قرار گرفته است، صورت می گیرد .  این قفل برای قفل شدن سریع و دقیق گیره طراحی شده است . به دلیل استفاده از مواد برنجی و فولادی عمر مفید ماشین به حداکثر می رسد .

 

ایجاد نیروی قفل گیره با سرعت بالا

پدهای فشاری در ماشین های سری MX باعث ایجاد نیروی قفل گیره بسیار سریع می شود، این پدها به طور دقیق در محل مورد نظر قرار می گیرند. نیروی قفل گیره همزمان در هر چهار تایبار ایجاد می شود.

مزیت ها  :

  • قفل سریع و دقیق گیره
  • اشغال فضای کمتر و استفاده بهینه از فضا
  • به حداقل رساندن تعمیرات و نگهداری
  • افزایش عمر قالب
  • طراحی ایده آل برای قالب های با وزن بالا

طراحی خاص صفحات ثابت قالب ، تضمین کننده استحکام و سایش حداقل قالب

واحد گیره بسته و پدهای فشاری برای سیکل زمانی بسیار کوتاه. صفحات متحرک دارای ساختار جعبه ای شکل هستند و با روش FEM (روش المان محدود) طراحی شده است .

طول عمر دستگاه مولفه ای بسیار کلیدی است.  حفاظت حداکثری از قالب و کیفیت بالای قطعات

صفحات ثابت و بسیار سخت قالب تضمین کننده انعطاف پذیری قالب در سری  MX می باشند . صفحات ثابت قالب به طوری طراحی شده اند که  خطوط جدا کننده قالب تحت تاثیر قرار نگیرند و قالب به طور دائم حفاظت می شوند. با توجه به کاهش ساییدگی قالب، هزینه های نگهداری به صورت قابل ملاحظه ای کاهش می یابد و در نتیجه هزینه های تولید بهینه خواهد شد.

 

به حداقل رسیدن هزینه های تعمیر و نگهداری

به دلیل استفاده از بوش های روغن کاری و ریل های کشویی و همچنین سیستم روغن کاری مرکزی اتوماتیک هزینه های تعمیر و نگهداری این سری از ماشین به حداقل می رسد .

به دلیل استفاده از کفشک های کشویی بهینه شده از صفحات متحرک حفاظت می شود .

کیفیت بالای مواد ترکیبی باعث افزایش دوام و طول عمر ماشین می شود.

به دلیل استفاده از تایبارهای محکم از  قالب در همه جهات محافظت می شود.

سیستم پلاستی سایزر درجه یک، واحد تزریق دقیق

عملکرد دقیق، مقاومت در برابر ساییدگی

 

واحد تزریق، قلب ماشین تزریق پلاستیک محسوب می شود. واحد تزریق ماشین های سری MX با حداکثر دقت و استحکام طراحی و ساخته شده است.

انتقال نیرو به صورت خطی منجر به یکنواختی در تزریق هر ضرب می گردد .

 

یکنواختی در تزریق هر ضرب باعث  ایجاد دقت بسیار بالا در ماشین سری MX شده است. واحد تزریق که هم محور با  پیستون چرخشی طراحی شده است، نیرو را به طور متمرکز از طریق پیستون تزریق به مارپیچ ها منتقل می کند. انجام تنظیمات مربوط به فشار و سرعت تزریق یکی از ویژگی های استاندارد در ماشین های سری MX است.  نتیجه این امر، فرآیندی باثبات و تولید درجه یک می باشد .

 

 

 

 

 

حداکثر بهره وری

در ماشین های سری MX می توان از بین درایوهای مارپیچ هیدرولیکی و الکتریکی یکی را انتخاب نمود. در درایوهای الکتریکی ، امکان فعال شدن پلاستی سایزر به صورت موازی با حرکات ماشین وجود دارد که این امر منحر به افزایش بهره وری می شود.

 

افزایش بازدهی به همراه کیفیت بالای مواد ذوب شده

سیستم های پلاستی سایزر شرکت کراسمافای ، به دلیل کیفیت بالای مواد ذوب شده و پوشش طیف گسترده ایی از صنایع و انواع مواد پلاستیکی شناخته شده هستند . نتیجه سالها تجربه و عملکرد حرفه ای در حوزه فناوری ، باعث شده شرکت کراسمافای در طراحی فرآیندهای پیچیده پلاستی سایزر پیشگام باشد .  به همین دلیل است که این شرکت قادر به تضمین کیفیت بالای مواد ذوب شده و حداکثر بهره وری می باشد . انتخاب صحیح سیستم پلاستی سایزر می تواند کیفیت محصولات را بهبود بخشیده و و منجر به افزایش طول عمر ماشین شود .

 

مارپیچ مناسب برای هر نوع پلاستیک

به منظور ارائه راه حلی ایده آل برای پردازش پلیمرهای مختلف، سیستم های پلاستی سایزر بر اساس فرآیند ها و مواد خاص طراحی شده اند.

علاوه بر کیفیت بالای مواد ذوب شده ، پلیمرهای مهندسی نیاز به مقاومت بیشتری در برابر چسبندگی، سایش و خوردگی دارند. بسته به نوع نیاز مشتریان، سیستم های پلاستی سایزر مخصوص که شامل مارپیچ خاص، شیرها و اتصالات سیلندر هستند، در دسترس مشتریان قرار گرفته اند. با استفاده از سیستم های پلاستی سایزر  می توان از مواد اولیه زیر در پروسه تولید ، استفاده کرد :

– مواد PC و PMMA

– پلاستیک تقویت شده فایبرگلاس

– آلیاژها

– مواد بازیافتی

در این زمینه، هیچ محدودیتی برای تامین نیازهای خاص مشتریان وجود ندارد.

تکنولوژی تولید کامپوزیت های مختلف:

KM_BR_Faserverbund_en

تکنولوژی های تولیدی جدید:

KM_BR_Werkzeuge_en