سری GX

سری GX

واحد قفل گیره دوصفحه ای هیدرومکانیکی به همراه سیستم تزریق تک جک در سری GX استانداردهای جدیدی را از نظر کیفیت و بهره وری فراهم نموده است. . تنظیمات فشار و سرعت تزریق یک ویژگی استاندارد در ماشین های سری GX است ،که تضمین کننده فرآیند پذیری بالا می باشد .

کاربردها

  • صنایع خودروسازی
  • بسته بندی
  • کالاهای مصرفی
  • بسته بندی و حمل و نقل
  • صنایع الکتریک- الکترونیک
  • صنعت پزشکی و دارویی

سری GX

مدل ماشین/نیروی قفل گیره

فاصله بین تایبار(میلی متر)

واحدهای تزریق ( قطر مارپیچ به میلی متر )

مروری بر نسل جدید ماشین تزریق پلاستیک سری GX

 

میله راهنمای GuideX: میله های راهنما GuideX به عنوان یک اتصال بلبرینگی هوشمند با طراحی بهینه FEM یکی از ویژگی‌های اصلی سری GX محسوب می شود. طراحی پایدار آن مبنای توازی قابل‌توجه صفحات ماشین است.

به دلیل استفاده از فن آوری های جدید، نیروهای وارده کاهش یافته و به راهنماهای خطی منتقل می شوند. این مساله باعث می شود که میله های راهنما در طول زمان بهتر محافظت بشوند و منجر به حرکت بهتر و دقیق تر آنها خواهد شد. حرکات از لحاظ مصرف انرژی بهینه هستند و قالب به طور کامل محافظت می شود.

قفل گیره سریع به دلیل وجود GearX: GearX ماشین را در کوتاهترین زمان ممکن قفل می کند. المان قفل گیره به خوبی و با اعمال نیروی کم در تایبار درگیر و قفل می شود. محفظه واحد قفل در پشت صفحه ثابت قالب قرار دارد و به طور مداوم از آن محافظت می شود. به دلیل طراحی بهینه، دسترسی به واحد پران سریع و آسان است.
بسته به نوع نیاز مشتری، حفره های پران، صفحه پران و واحدهای مختلف را می توان به راحتی در پشت صفحه متحرک قرار داد.

واحد تزریق قدرتمند با سیستم پلاستی سایزر اثبات شده واحد تزریق هسته مرکزی ماشین تزریق پلاستیک است. در این سری از ماشین ها دقت و حداکثر فرآیندپذیری تضمین می گردد .

انتقال نیرو به صورت خطی، تضمین کننده یکنواخت در تزریق هر ضرب

یکنواختی  در تزریق هر ضرب همراه با تولید بهینه

یکنواختی در تزریق هر ضرب در ماشین منجر به ایجاد دقت بسیار بالایی در ماشین می شود . واحد تزریق In Line که با طراحی پیستون چرخشی، نیرو را به طور متمرکز از طریق پیستون تزریق به مارپیچ منتقل می کند. این مسیر مستقیم منجر به دقت بالای ماشین ،هم چنین حداکثر تولید می گردد. تنظیمات فشار و سرعت تزریق یک ویژگی استاندارد در ماشین های سری GX است ،که تضمین کننده فرآیند پذیری بالا می باشد .

افزایش بازدهی به دلیل کیفیت بالای مواد ذوب شده
سیستم های پلاستی سایزر کراسمافای به دلیل ، کیفیت بالای مواد ذوب شده ، می توانند طیف گسترده ای از پلاستیک ها را تحت پوشش قرار دهند . واحد پلاستی سایزر سری GX را می توان با سایر سری های کراس مافای جایگزین کرد . نتیجه سالها تجربه و عملکرد حرفه ای در حوزه فناوری ، در تنظیم فرآیندهای پیچیده پلاستی سایزر تضمین کننده کیفیت بالای مواد ذوب شده و عملکرد حداکثری می باشد . انتخاب صحیح سیستم پلاستی سایزر می تواند کیفیت محصولات را بهبود ببخشد .

مارپیچ مناسب برای هر نوع پلاستیک

به منظور ارائه راه حلی ایده آل در پردازش پلیمرهای مختلف، شرکت کراسمافای همواره در حال توسعه سیستم های پلاستی سایزر می باشد .
علاوه بر کیفیت بالای مواد ذوب شده و کارایی بالا، پلاستیک های مهندسی نیاز به ، حفاظت بیشتری در برابر سایش و خوردگی دارند. تا عمرقطعات بیشتر شود. بسته به نیاز های مشتریان ، سیستم های پلاستی سایزر که شامل مارپیچ های خاص، شیرهای Check و اتصالات سیلندر هستند، در دسترس مشتریان قرار گرفته اند. با استفاده از سیستم های پلاستی سایزر خاص کراسمافای مواد اولیه ذیل را نیز می توان در ماشین تزریق پلاستیک استفاده نمود:
– مواد PC و PMMA
– پلاستیک تقویت شده فایبرگلاس
– مواد ترکیبی
– ترموست و سیلیکون
با پلاستی سایزرهای خاص کراسمافای هیچ محدودیتی برای تامین نیازهای خاص مشتریان وجود نخواهد داشت.

تکنولوژی تولید کامپوزیت های مختلف:

KM_BR_Faserverbund_en

تکنولوژی های تولیدی جدید:

KM_BR_Werkzeuge_en