سری CX

سری CX

شرکت کراسمافای یکی از اولین تولید کنندگان تکنولوژی دو صفحه ای در دنیا می باشد که تا به امروز نیز در حال توسعه این تکنولوژی است. نتیجه این امر واحد گیره جمع و جور، هوشمند و انعطاف پذیر است که دارای به روز ترین تکنولوژی دنیاست. ماشین های تزریق پلاستیک کراسمافای پیشگام در صنایع پلاستیک می باشند. به دلیل استفاده از تکنولوژی دو صفحه ای، سری CX بسیار جمع و جور می باشد. در مقایسه با سایر تولیدکنندگان ماشین های تزریق پلاستیک 10 تا 20 درصد در فضا صرفه جویی شده است.

کاربردها

  • صنایع خودروسازی
  • صنایع پزشکی
  • صنایع الکتریک/الکترونیک
  • صنایع بسته بندی

سری CX

 

واحد گیره دو صفحه‌ای: شرکت کراسمافای یکی از اولین تولید کنندگان تکنولوژی دو صفحه ای در دنیا می باشد که تا به امروز نیز در حال توسعه این تکنولوژی است. نتیجه این امر واحد گیره جمع و جور، هوشمند و انعطاف پذیر است که دارای به روز ترین تکنولوژی دنیاست. ماشین های تزریق پلاستیک کراسمافای پیشگام در صنایع پلاستیک می باشند.

 

واحد گیره Cantilever: واحد گیره ماشین های سری CX تا 160تن به صورت Cantilever عرضه می گردد، با این نوع واحد گیره فضای آزاد زیادی در زیر ماشین تزریق پلاستیک برای نصب تجهیزات جانبی فراهم شده است.

طراحی جمع وجور:

به دلیل استفاده از تکنولوژی دو صفحه ای، سری CX بسیار جمع و جور می باشد. در مقایسه با سایر تولیدکنندگان ماشین های تزریق پلاستیک 10 تا 20 درصد در فضا صرفه جویی شده است.

 

تکنولوژی دو صفحه ای: واحد گیره دارای چارچوب محکم با طراحی جعبه ای شکل است. جک های گیره طوری طراحی شده اند که نیرو های وارد شده به صورت یکنواخت توزیع می گردند. در نتیجه، قالب هایی با وزن زیاد نیز با صفحه به صورت موازی قرار می گیرند.

 

دسترسی آسان- از نازل تا پران

مشاهده آسان اجزای داخلی و دسترسی راحت به آن ها:

با توجه به اینکه درب های ایمنی سری CX  شفاف و بزرگ هستند،امکان مشاهده اجزای داخلی ماشین فراهم شده است. اتصالات مربوط به درب های ایمنی به راحتی باز و بسته می شوند. تمامی نواحی به راحتی در دسترس هستند و این امر منجر به حداقل رسیدن زمان انجام تنظیمات می گردد.

استفاده راحت از ماشین قاب های ناحیه پمپ ماشین در سری CX عایق بندی شده و میزان صدا به 3 دسی بل کاهش یافته است، این میزان برای گوش انسان یعنی کاهش صدا به نصف.

واحد تزریق سیستم های پلاستی سایزر، قلب یک ماشین تزریق پلاستیک و شرکت کراسمافای در طراحی این سیستم ها مهارت بسیار بالایی دارد. واحد تزریق ماشین های کراسمافای به دلیل یکنواختی وزن ضرب از سایر ماشین های تزریق پلاستیک موجود در بازار متمایز می گرداند، این مسئله باعث به حداقل رساندن پس زدگی ها و افزایش تولید محصولات با کیفیت بالا می گردد.

واحد تزریق IN-line: واحد های تزریق IN-line که با طراحی پیستون چرخشی، نیرو را به طور متمرکز از طریق پیستون تزریق به مارپیچ منتقل می کند.

آپشن-درایو مارپیچ الکتریکی: در درایو مارپیچ الکتریکی به دلیل عملکرد مجزای  واحد پلاستی سایزر از واحد گیره، در زمان سیکل صرفه جویی می گردد.

سری هیبریدی: سری هیبریدی CX شامل ویژگی های ماشین های تزریق پلاستیک هیدرولیکی و الکتریکی می باشد و به دلیل استفاده از واحد تزریق الکتریکی دارای حداکثر بهره وری تولید می باشد. این نوع ماشین های تزریق پلاستیک برای تولید محصولات بسیار دقیق مناسب می باشند.

در سری هیبریدی، واحد گیره به صورت هیدرولیکی با واحد تزریق الکتریکی ترکیب شده است و دارای حداکثر بهره وری به دلیل سرعت تزریق بالا تا 300 میلیمتر بر ثانیه می باشد. به دلیل استفاده از واحد گیره Cantilever این سری از ماشین ها دارای اتاق پاک با سطح کیفی بالا (cleanroom) می باشند به طوری که برای صنایع پزشکی و الکتریک و همچنین برای تولید قطعات فنی بسیار پیچیده بهترین گزینه هستند.

سری ClassiX: این ماشین ها دارای انعطاف پذیری بالایی هستند و قیمت این سری نسبت به سری CX به صرفه تر می باشد. این سری از ماشین ها برای بسیاری از صنایع قابل استفاده می باشند و امکان نصب گستره فراوانی از آپشن ها و تجهیزات جانبی مناسب برای صنایع مختلف وجود دارد.

صرف سرمایه های اندک با سری CX ClassiX:

سری ClassiX ترکیبی از تکنولوژی های سری CX به همراه مولاریتی و حداکثر انعطاف پذیری می باشد.تقریباً تمامی آپشن هایی که برای سری CX  در دسترس هستند برای سری ClassiX نیز قابل استفاده می باشند. می توانید از بین 160تن ماشین تزریق پلاستیک بابیش از 450 نوع ترکیب  و انتخاب از بین 500 نوع آپشن، ماشین مورد نیازتان را انتخاب کنید.

تکنولوژی تولید کامپوزیت های مختلف:

KM_BR_Faserverbund_en

تکنولوژی های تولیدی جدید:

KM_BR_Werkzeuge_en