تولید اسباب بازی پایدار و کارآمد

تولید اسباب بازی پایدار و کارآمد

ماشین های تزریق پلاستیک جدید برای تولید محصولات پلاستیکی زیست تخریب پذیر

چگونه می­توان در صنعت اسباب بازی پایداری و کارایی با هم یک جا داشت؟ ماشین های تزریق پلاستیک جدید کراسمافای که در نمایشگاه K 2022 به نمایش در آمده بود، این ماشین راکت تنیس سافت بال را با استفاده از مواد 100 درصد تجدید پذیر تولید می­کرد.

تولید اسباب بازی پایدار و کارآمد

اسباب بازی­های پایدار بسیار محبوب هستند. در نتیجه، تعداد فزاینده­ای از تولیدکنندگان، از مواد پلاستیکی سازگار با محیط زیست مثل پلاستیک های زیستی یا مواد ساخته شده از مواد بازیافتی برای تولید این نوع محصولات استفاده می­‌کنند.

در نمایشگاه K2022، شرکت کراسمافای نشان خواهد داد که چگونه می­توان اسباب بازی­های پایدار را با موفقیت تولید کرد. چوب­های تنیس سافت بال ساخته شده از 100 درصد مواد بیوپلی­اتیلن، بر روی قالب­گیری دقیق 160-750 (نیروی قفل گیره 1،600 کیلونیوتن) از سری جدید دستگاه‌­های قالب­گیری تزریقی تمام الکتریکی ساخته می‌­شوند.

پلاستیک زیستی مبتنی بر نیشکر FKUR  بسیار قوی و بادوام است و پس از استفاده، میتوان آن را صد درصد بازیافت کرد. بنابراین، این ماده سهم ارزشمندی در حفظ منابع فسیلی دارد.

عملکرد APCplus نقش مهمی در پردازش مواد اولیه زیستی ایفا می­کند. عملکرد ماشین تزریق پلاستیک  کراسمافای برای مواد اولیه زیستی مشابه روشی است که برای مواد اولیه پایه فسیلی استفاده می­شود با استفاده از عملکرد APCplus  نوسانات معمول فرایند به حداقل می رسد، بنابراین قطعات تولید شده بسیار با دوام و با کیفیت هستند. این بدان معناست که هر قطعه تولید شده یک قطعه خوب است که باعث صرفه­‌جویی در مواد گرانبها نیز می گردد.

ماشین های تزریق پلاستیک جدید شرکت کراسمافای(precisionMolding)  برای تولید محصولات بر پایه پلاستیک های زیستی ایده­آل می باشد به طوری که تولید با این نوع ماشین تزریق پلاستیک بهینه، مقرون به صرفه و سریع می باشد.این نوع ماشین تزریق پلاستیک مدولار که دارای آپشن های مشخصی می باشد، یکی از ورژن های ثابت شده ماشین های تزریق پلاستیک آل الکتریک سری PX است.

با استفاده از ماشین های تزریق پلاستیک مدولار که دارای آپشن های مشخصی هستند، مشتریان کراسمافای می توانند در کمترین زمان ممکن محصولاتی با کیفیت و کارایی بالا تولید کنند. این امر باعث می گردد مشتریان وارد بازارها و پروژه های کاملاً جدیدی شوند.

ماشین تزریق پلاستیکی که در نمایشگاه K2022 به نمایش گذاشته شده بود، مجهز به ربات خطی مدل LRX بود، این نوع ربات برای کاربرد های ساده انتخاب ایده آلی است. این نوع ربات می تواند هم به صورت مستقل و با ترکیب با سیستم ماشین تزریق پلاستیک کار کند.

ماشین های تزریق پلاستیک جدید precisionMolding نه تنها برای صنعت اسباب بازی مناسب هستند، بلکه برای کاربردهای دیگر در سایر صنایع، مانند قطعات فنی، تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی، و همچنین برای صنایع خودروسازی، بسته بندی و صنایع پزشکی نیز می توانند مورد استفاده قرار بگیرند.

ماشین تزریق پلاستیک جدید precisionMolding  که برای اولین بار در سال 2019 در بازار آسیا معرفی شد، اکنون در اروپا و آمریکای شمالی با نیروهای گیره بین 500 کیلو نیوتن تا 3،200 کیلو نیوتن در دسترس است.