EasyPick, the smart toothpick

EasyPick, the smart toothpick

سالامی خوشمزه وقتی قطعه ای بین دندان شما گیر می کند آزار دهنده می شود. اما حتی اگر بین دندان هایتان چیزی احساس نمی کنید ، باید بین دندان های خود را  تمیز کنید تا از پوسیدگی دندان جلوگیری کند. اما چه چیزی باید استفاده کنید؟ خلال دندانهای چوبی سخت ، ضخیم و مستعد شکستن هستند. نخ دندان نازک و انعطاف پذیر . EasyPick جدید شرکت TePe  سوئدی مزایای هر دو روش را ترکیب می کند. این محصول با دستگاه CXL 160 SilcoSet از شرکت KraussMaffei تولید می شود.

TePe ، یک شرکت خانوادگی سوئدی ، از این ویژگی ها برای محصول خود استفاده می کند که با نام EasyPick ، ​​خلال دندان ابتکاری قرن 21 شناخته می شود. TePe از زمان تاسیس در سال 1965 در زمینه بهداشت دهان و دندان تخصص دارد و در حال حاضر محصولات خود را به بیش از 60 کشور جهان ارسال می کند. ساختار اصلی شرکت دارای سه بخش  طراحی ، توسعه و تولید (شامل 50 دستگاه قالب گیری تزریقی) در مالمو واقع شده است. این به شرکت امکان کنترل کل زنجیره ارزش را می دهد. TePe با در نظر گرفتن هفت شرکت تابعه بین المللی خود ، 370 کارمند دارد و درآمد سالانه آن تقریباً 80 میلیون یورو دارد.

سیلیکون ماده ای ایده آل برای استفاده در بهداشت دهان و دندان است. این ماده انعطاف پذیر است ، فاقد هر گونه نرم کننده  ، زیست سازگار و مقاوم است. لاستیک سیلیکونی مایع (LSR) دارای ساختاری کوچک که به اندازه کافی ریز می باشند و حتی در تنگترین فضاها نیز نفوذ می کنند ، در عین حال نرم وحتی لطیف تر از برس های کوچک است.

EasyPick, the smart toothpick
EasyPick, the smart toothpick