کراسمافای برنده جایزه طراحی iF سال 2022 شد (iF Design Award 2022)

کراسمافای برنده جایزه طراحی iF سال 2022 شد (iF Design Award 2022)

جایزه طراحی محصول iF در سال 1954 معرفی شد و هر ساله توسط انجمن طراحی بین المللی iF اعطا می شود.برای دریافت این جایزه که درچندین رشته اعطا می گردد، هر ساله بیش از 5500 اثر از حدود 59 کشور در این انجمن معرفی می گردند.

از سال 2018،این پنجمین جایزه طراحی شرکت کراسمافای است که این شرکت برای طراحی کنترلر فرایند دریافت نموده است.

چگونه می توان سیستم کنترل فرآیند را به گونه ای طراحی کرد که هم بتواند پیچیدگی فرایند تزریق پلاستیک درک کند و هم برای کاربر واضح و کارآمد باشد؟ این سوال توسط یک تیم  متشکل از یک شرکت فعال در زمینه فناوری کنترل اکستروژن و یک شرکت مدیریت برند به همراه دفتر طراحی HMI Project GmbH پاسخ داده شد.

یک چالش بزرگ، با یک نتیجه متقاعد کننده. کنترل فرآیند پیشگام و اصلاح شده شرکت کراسمافای با طراحی گرافیکی جذاب و همچنین کاربرپسند، موفق به دریافت جایزه مشهور iF Design Award 2022 شده است.

طراحی جدید کنترل فرایند، تمام اطلاعات را به صورت سلسله مراتب وار سازماندهی می کند و مهم ترین مقادیر و اعلان های سیستم را برای هر مرحله کار هایلایت می کند. این به کاربران اجازه می دهد تا مقادیر سنسور مربوطه را در فرآیند پیچیده پردازش پلاستیک با یک نگاه تشخیص دهند و به درستی تفسیر کنند.

آقای Rene Jordan مدیر تکنولوژی بخش اتوماسیون می گوید:”ما از دریافت جایزه طراحی iF بسیار خرسندیم. این جایزه برای ما افتخار بزرگی است و گواه دیگری است بر این که طراحی منسجم و روش مشتری مدارانه بی قیدو شرط مابه گونه ای موفق در برنامه هایمان گنجانده شده اند.

پس از دریافت جایزه بهترین برند آلمانی در سال های 2018 و 2020، نامزدی برای جایزه طراحی 2021 و جایزه Red Dot  سال 2021، این پنجمین جایزه برای یک پروژه طراحی برای شرکت کراسمافای است. در جایزه طراحی iF، کنترلر فرآیند توانست جایگاه خود را در میان تقریباً 11000 اثر از 57 کشور جهان حفظ کند و نظر هیئت داوران متشکل از 132 متخصص بین المللی را به خود جلب کند.

خانم Eva Marz مدیر بخش برندینگ و استراتژی شرکت کراسمافای اظهاد داشت:”نام تجاری کراسمافای، نمایانگر ظاهری حرفه ای همراه با سطح بالایی از کاربرپسندی است. این واقعیت که سیستم  کنترل فرایند شرکت اکنون در رقابت های درجه یک پیروز شده است، نشان می دهد که تلاش های ما اثربخش بوده است”

کراسمافای برنده جایزه طراحی iF سال 2022 شد (iF Design Award 2022)