پیش در آمدی بر نمایشگاه K2022 – پلاستیک های سبز

پیش در آمدی بر نمایشگاه K2022 - پلاستیک های سبز

شعار شرکت کراسمافای در نمایشگاه K 2022 که در دوسلدورف آلمان برگزارد خواهد شد، “پلاستیک سبز، با کیفیت و کارآمد” می باشد. در نمایشگاه امسال، شرکت کراسمافای به روز ترین تکنولوژی ها و راه حل های مربوط  به اقتصاد چرخشی و همچنین تکنولوژی های دیجیتال را به نمایش خواهد گذاشت. پیش نمایشی از شرکت کنندگان در نمایشگاه k در دوسلدورف برگزار شد. در این رخداد، 65 روزنامه نگار از آلمان و سایر کشور ها دعوت شده بودند تا در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کنند.

در این کنفرانس مطبوعاتی، رئیس هئیت مدیره شرکت کراسمافای آقای دکتر Michael Ruf بر ادعای شرکت کراسمافای مبنی بر گسترش موقعیت خود در بازار به عنوان تامین کننده پیشرو راه حل های پایدار برای صنعت پلاستیک تاکید کرد و اظهار داشت که تا سال 2030، شرکت کراسمافای قادر خواهد بود ردپای کربن را در محصولات خود به صفر برساند، این بدان معناست که همه کارخانه‌ ها در سراسر جهان به شیوه‌ای بدون CO2 کار خواهند کرد.

“پایداری یک ارزش افزوده است، چه برای ما و چه برای مشتریان ما. در راستای شعار “ما پلاستیک را سبز می کنیم”، هدف ما این است که تا سال 2025 ، با تولید پایدار فزاینده، تامین کننده جهانی راه حل های پایدار برای صنعت پلاستیک باشیم. این آرزوی ماست. این چیزی است که ما خودمان را با آن می سنجیم. این اظهارات رئیس هئیت مدیره شرکت کراسمافای آقای دکتر مایکل راف می باشد.

به منظور دستیابی به اهداف بلند پروازانه، اقتصاد چرخشی یک ستون حمایتی از استراتژی شرکت کراسمافای می باشد. مشتریان شرکت تاکنون بیش از یک میلیون تن پلاستیک را با کمک سیستم‌ ها و ماشین آلات کراسمافای بازیافت کرده‌اند. برای این منظور، شرکت کراسمافای به مشتریان خود فناوری های بازیافت و راه حل های دیجیتالی پیشرفته را ارائه می دهد که برای زمان حال ایده آل ترین مدل تجارت است.

راه‌حل‌های دیجیتال اقتصاد دایره‌ای را نسبت به گذشته به طور قابل‌توجهی کارآمدتر می سازند. این مورد توسط خانم Nadine Despineux (نادین دسپینو)، معاون اجرایی راه حل های دیجیتال شرکت کراسمافای تاکید شده است. بنابراین، در نمایشگاه K 2022،شرکت کراسمافای نه تنها سخت‌افزار دستگاه مورد نیاز برای این کار را به نمایش خواهد گذاشت، بلکه راه‌حل‌های دیجیتال جدیدی را نیز در معرض دید عموم قرار  می دهد که با استفاده آن می ‌توان حداکثر صرفه ‌جویی در مصرف انرژی و کمترین آلودگی کربن دی اکسید را به دست آورد.

بازدیدکنندگان نمایشگاه K می توانند کل چرخه تولید، از کلاهک قلم انسولین گرفته تا یک قطعه خودرو را در غرفه شرکت کراسمافای از نزدیک مشاهده کنند.

با دستگاه تزریق پلاستیک ال الکتریک مدل PX 320 ، اکسترودر دو مارپیچ مجهز به تکنولوژی BluePower و همچنین دستگاه تزریق پلاستیک سنگین 1300تن ، شرکت کراسمافای تمامی فرآیند های تولید که با استفاده از آن می توان  از مواد خامی که از اقلام دور ریختنی گرفته شدند، قطعاتی با کیفیت بالا و عمر طولانی ساخت را به نمایش خواهد گذاشت.

تمامی داده های فرآیند تولید ذخیره می شوند و قابل رویت هستند این بدان معناست که می توان دید در مقایسه با مواد اولیه خام، مواد بازیافتی تا چه حد کربن دی اکسید ذخیره می شود.

Xiaojun Cui، معاون اجرایی شرکت کراسمافای در بخش ماشین آلات در سخنرانی خود می گوید: «دنیای پلاستیک در حال تغییر است». با توجه به بازارهای پویا و با رشد سریع، چابک بودن و مقرون به صرفه تر بودن امری بسیار با اهمیت است، چه برای یک استارتاپ کوچک، چه برای شرکت های متوسط ​​و چه برای شرکت های بزرگ. 

شرکت در حال پاسخگویی به این روند است و اکنون به مشتریان اروپایی و آمریکای شمالی خود دو سری ماشین‌ های تزریق پلاستیک کاملا جدید را ارائه می‌دهد: ماشین های تزریق پلاستیک PrecisionMolding و PowerMolding.

ماشین های تزریق پلاستیک precisionMolding همان ماشین های تزریق پلاستیک ال الکتریک سری PX هستند با آپشن های کمتر، در حالیکه ماشین های تزریق پلاستیک powerMolding ماشین های همتای سری هیدرولیکی ماشین های تزریق پلاستیک سری GX هستند. در غرفه شرکت کراسمافای در نمایشگاه K این دو مدل ماشین به نمایش گذاشته می شوند و راه حل هایی برای تولید اسباب بازی و همچنین قطعات خودرو به نمایش در خواهد آمد.

یکی دیگر از هایلایت های تکنولوژی های جدید شرکت کراسمافای که در نمایشگاه به نمایش گذاشته می شود، فرآیند جدید DCIM (Direct Compounding Injection Molding-ماشین قالبگیری تزریق با کامپاندینگ مستقیم) می باشد که در این نوع ماشین آلات 30 تا 50 درصد در هزینه های مواد اولیه صرفه جویی می گردد، با استفاده از این تکنولوژی کاربر می تواند ماشین آلات را به راحتی کنترل کند و فرمول های کامپاندینگ را توسعه دهد.

در نمایشگاه k سری جدید میکسر های پردازش مواد پلی یورتان به نام سری precisionMixhead به نمایش گذاشته می شود. این مدل جدید بسیار جمع و جور است و دارای طراحی کاربر پسندی است، همچنین به دلیل کاهش بیست درصدی وزن این نوع ماشین آلات، کار کردن با آن بسیار آسان است. فاکتور های ذکر شده همچنین باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و افزایش راندمان تولید نیز می شوند.

در پایان این مصاحبه مطبوعاتی آقای دکتر راف اعلام کرد که شرکت کراسمافای واحد دیگری را به نام “تکنولوژی تولید مواد افزودنی” را افتتاح خواهد کرد. در این واحد شرکت کراسمافای با استفاده از کارشناسان حرفه ای خود سیستم های کارآمد تری را برای طراحی قطعات پلاستیکی ارائه خواهد داد، با این روش درست ترین راه حل برای تولید هر نوع قطعه ای صرفنظر از تکنولوژی مورد استفاده برای تولید آن قطعه به مشتریان ارائه می شود. ما را در نمایشگاه k دنبال کنید.