نمایشگاه فاکومای آلمان

نمایشگاه فاکومای آلمان

نمایش آخرین دستاوردهای تکنولوژیکی شرکت کراسمافای

“پیوند کارایی و پایداری ” شعار شرکت کراسمافای در نمایشگاه Fakuma  است.این نمایشگاه در شهر Friedrichshafen آلمان از 12 تا 16 اکتبر (20 تا 24 مهر ماه) برگزار می شود.

به راه حل های مقرون به صرفه برای فناوریهای پزشکی ، صنایع بسته بندی و حمل و نقل ، قطعات فنی و سازه های سبک پلاستیکی مانند تولید بابه کارگیری درصد بالاتری از مواد بازیافتی، که امکان افزایش قابل اندازه گیری کارآیی و پایداری را فراهم می کنند نقش و اهمیت کلیدی داده شده است.

محصولات و راه حلهای ارایه شده در نمایشگاه فاکوما، کاملاً به سوی “پیوند کارایی و پایداری ” جهت گیری شده اند و بگونه ای کاملا شفاف بر روی حداکثر سازی بهره وری تولید ، کیفیت بالای محصول ، کاهش هزینه ها و تضمین پایداری تمرکزگردیده است.

آقای دکتر Volker Nilles، معاون اجرایی بخش ماشین آلات جدید، می گوید، ” به عنوان یک تامین کننده جامع، هدف ما حمایت از مشتریان خود برای رسیدن به موفقیت تجاری پایدار می باشد. ما،ماشین ها و تکنولوژی ها شرکت را با راه حل ها و محصولات دیجیتالی مناسب ترکیب می کنیم تا ارزش افزوده محسوسی را برای مشتریان خود در کل زنجیره ارزش ایجاد کنیم. “

خانم Nadine Despineux معاون اجرایی بخش راه حل ها و خدمات دیجیتالی شرکت کراسمافای می افزاید، امسال ، شرکت کراسمافای تصمیم آگاهانه ای برای برگزاری یک نمایشگاه تمام دیجیتال در Fakuma گرفته است. “از آنجا که به دلیل همه گیری ویروس کرونا وضعیت موجود چالش برانگیز شده است ، ما به سرعت برای برگزاری این نوع نمایشگاه  تصمیم گیری کردیم ووقتمان را صرف تقویت ارتباط با مشتریانمان از طریق پیشگامان دیجیتال یعنی گفتگوها،نمایش های جاده ای و مکالمات فرد با فرد نمودیم.بلافاصله پس از پایان نمایشگاه نیز در حال برنامه ریزی برای پیشگامان محلی بیشتر یعنی رویدادهایی که دور یک میز شکل می گیرد هستیم!

کارآیی و پایداری نقطه کانونی ماشین آلات تزریق پلاستیک ، ماشین آلات فرآیند واکنشی ، اتوماسیون و راه حل های دیجیتال است. در هر جایی که محصولات بسته بندی و حمل و نقل بزرگ  مانند سطل ، جعبه یا پالت مطرح می باشد ، تولید کنندگان به دلیل ظرفیت بالای پلاستی سایزینگ ماشین آلات سری MX و GX شرکت KraussMaffei از بازدهی بالاتری بهره مند می گردند.

استفاده از تکنولوژی BluePower صرفه جویی چشمگیری در مصرف انرژی را تضمین می نماید. علاوه بر این ، سیستم APC plus در عملکرد ماشین، امکان پردازش ایمن را برای درصد بالاتری از مواد بازیافتی فراهم می آورد. وزن تزریق در هر بار ثابت می ماند. نتیجه امر بازده بسیار بالای تولید یعنی نزدیک به صد درصد و بدون هیچ وقفه ای در تولید می باشد.

در بخش صنایع پزشکی، شرکت کراسمافای با استفاده از تکنولوژی micromembrance  -همانند آن تکنولوژیهایی که در حال حاضر برای دوزهای واکسیناسیون استفاده می شود- چگونگی نحوه پردازش سیلیکون مایع (LSR ، لاستیک سیلیکونی مایع) را به صورت کاملا موفق،ایمن و مقرون به صرفه( حتی به روش قالب گیری تزریق میکرو)، به نمایش می گذارد. ماشین تزریق پلاستیک ال الکتریک PX مدل 25 Silicoset مجهز به cleanroom و مطابق با کلاس ISO-7 و استاندارد DIN EN ISO 14644-1 دارای بیشترین ثبات در تزریق هر ضرب و بالاترین بازده تولید به دلیل استفاده از سیستم APC plus  می باشد. درجه بالای اتوماسیون و شفافیت داده ها در طول فرآیند ، تولید مقرون به صرفه و ایمن را تضمین می کند.

در بخش تولید قطعات فنی، شرکت کراسمافای، با استفاده از یک اتصال دهنده مرکب با چهار تکه فلزی نشان می دهد که چگونه می توان یک قطعه پیشرفته کاملاً آزمایش شده و آماده نصب را با هزینه کم تولید کرد. ماشین تزریق پلاستیک ال الکتریک مدل PX 161 که مجهز به اتوماسیون با دقت بسیار بالا و اشغال فضای بسیار اندک – به دلیل استفاده از اتوماسیون کم جا (space saving integration) -می باشد بازدهی بسیار بالا در تولید قطعات فلزی را تضمین می نماید.

ماشین های میکس و مترینگ (mixing and metering)  سری RimStar Smart بازدهی بسیار بالایی در فرایند تولید PUR (ترموپلاستیک پلی یورتان الاستومر) دارد. این سری از ماشین های فرایند واکنشی که قابلیت نصب آپشن های مختلف منطبق بر نیاز مشتریان را دارند، آپشن هایی که از تکنولوژی درست بهره می گیرند و کیفیت بالای محصولات را حتی برای بچ های با سایز کوچک تضمین می کنند. این بدان معناست که خریداران این نوع ماشین ها، می توانند محصولات جدید را با هزینه بسیار کم به مشتریان خود ارائه دهند. نسبت قیمت/عملکرد عالی و ماشین کاربرپسند باعث می شود تولید با RimStar Smart بسیار کارآمد و پایدار باشد. کیفیت بالای اجزا،  ثبات  در  فرآیند تولید و دسترسی آسان از دیگر مزایای این سری از ماشین ها می باشد.

با شعار، “همه مراحل در یک مرحله”، شرکت کراسمافای در نمایشگاه فاکوما نشان خواهد داد که چگونه فرآیندهای تولید کامپوزیت های پیچیده و سبک وزن می تواند کارآمدتر باشد. شرکت KraussMaffei دارای فناوری های مختلف برای زنجیره کامل تولید قطعات پلاستیکی است ، از فوم ، کامپوزیت الیاف و تزریق پلاستیک گرفته تا قالب سازی و فرایند های پس از پردازش محصولات. تجربه و تخصص گسترده شرکت کراسمافای به این شرکت اجازه می دهد تا راه حل های تولید بسیاری را که در عین حال مقرون به صرفه و پایدار نیز هستندارائه دهد.

محصولات دیجیتالی KraussMaffei به دلیل دسترسی آسان به ماشین، کیفیت بالای محصول و هزینه های پایین تولید، مزیت رقابتی دارند. درنمایشگاه فاکوما ، KraussMaffei راه حل های جدیدی را برای تعامل بیشتر با مشتریان در سراسر زنجیره ارزش به نمایش می گذارد.

با استفاده از اپلیکیشن موبایل و اپلیکیشن وب، برای ماشین های تزریق پلاستیک، شرکت کراسمافای مزیت های شبکه های اجتماعی را با تکنولوژی مانیتورینگ محصولات ادغام کرده است. گزارشات مربوط به ماشین از طریق چت روم های بسیار ایمن به کاربران ارسال می شود. این سیستم خودکار، هر گونه مشکل در فرایند تولید را خیلی سریعتر از قبل تشخیص می دهد.

liveCare یکی از راه کار های جدید کراسمافای برای کنترل و نگهداری وضعیت تولید می باشد. این روش با سایر محصولات socialProduction ادغام می گردد و وضعیت دستگاه به طور مداوم مانیتورینگ و پایش می گردد.

ریموت کنترل cloud-based remoteSupport برای تمامی سری های ماشین آلات و تمامی تکنولوژی های شرکت کراسمافای در هر مکان و هر زمانی قابل استفاده است. این محصول نه تنها زمان خرابی را به حداقل می رساند ، بلکه هزینه های خدمات را نیز کاهش می دهد. علاوه بر ریموت سرویس (remoteAccess) برای سیستم کنترل ماشین، smartAssist یک اپلیکیشن ویدئو محور است که کاربر و تکنسین از طریق آن می توانند با هم ارتباط داشته باشند و مشکل بوجود آمده را حل کنند.

گزارشات AR  این امکان را فراهم می سازد که  کارهای پیچیده را از طریق تلفن هوشمند ، تبلت ، رایانه یا عینک هوشمند نشان داده و توضیح دهد.

pioneersClub”پنجره دیجیتال” شرکت کراسمافای است. مشتریان در سراسر جهان از دسترسی آسان و شفاف به داده های دیجیتالی مانند مستندات ماشین های خود ، آموزش های الکترونیکی برای کلیه سری های ماشین آلات و همچنین عیب یابی و بررسی سریع ماشین آلات از راه دور و امکان سفارش قطعات یدکی استفاده می کنند.

خطوط اکستروژن شرکت کراسمافای، برای انجام امور مربوط به بازیافت مواد پلاستیکی ایده ال هستند. این خطوط به دلیل یکنواختی مواد مذاب، کاهش بوی بد، امکان استفاده مجدد از مواد امتیاز بسیار بالایی دارند.

سیستم کامپاندینگ EdelweissCompounding راه حل اقتصادی برای بازیافت و کامپاند کردن پلاستیک های تفکیک شده هستند. تکنولوژی ZE BluePower با افزایش حجم و گشتاور مخصوص، به مشتریان این  امکان را  می دهد که ضایعات حجیم را بدون عیب و نقص جمع آوری و پردازش کنند. نتیجه آن بازدهی حداکثری و کیفیت بالا می باشد.

اکسترودرهای دو مارپیچ ZE BluePower همچنین برای بازیافت  پایدار پلاستیک های حلال ارائه می دهند. هدف از این کار به دست آوردن مواد بازیافتی بدون حلال می باشد که می توان به عنوان مواد اولیه از آن استفاده کرد. این نوع اکسترودرها با باز کردن محفظه و ایجاد خلاء ، حلالها را از مواد مذاب جدا می کنند.

بسته به الزامات پلیمری که تولید می شود، این فرآیند درجات مختلفی از پالایش را شامل می شود. به عنوان مثال ، اگر بخواهید محتوای حلال باقی مانده در مواد را از 30 درصد به 2 درصد کاهش دهید ، یک اکسترودر دو مارپیچ کافی است. یا اگر نیاز باشد به درجه خلوص در محدوده ppm برسد ،به یک اکسترودر twin-stage cascade  (اکسترودر دو مرحله ای آبشاری) نیاز است.

چه در زمینه تکنولوژی ها و کاربردهای ماشین های  قالب گیری تزریقی و چه  درزمینه ماشین آلات فرایند واکنشی یا اکسترودر ها و نیز راه حل های دیجیتالی مناسب ، شرکت کراسمافای آنچه را که برای بازدیدکنندگان نمایشگاه فاکوما اهمیت دارد را با استفاده از سیستم ها و راه حل های منتخب، به نمایش خواهد گذاشت . حداکثر بازدهی ، کیفیت بالای محصول با کاهش هزینه های استهلاک و تولید پایدار از مهمترین ویژگی های محصولات کراسمافای است.

وعده دیدار نمایشگاه فاکوما – 12 تا 16 اکتبر ( 20 تا 24 مهر ماه)- سالن شماره A7 غرفه شماره 7303

نمایشگاه فاکومای آلمان
نمایشگاه فاکومای آلمان
نمایشگاه فاکومای آلمان
نمایشگاه فاکومای آلمان
نمایشگاه فاکومای آلمان
نمایشگاه فاکومای آلمان