نحوه بهینه­ سازی هزینه‌­ها برای هر قطعه

نحوه بهینه­ سازی هزینه‌­ها برای هر قطعه

نحوه بهینه­ سازی هزینه‌­ها برای هر قطعه

ماشین تزریق پلاستیک  آل الکتریک PX 200 با کاربرد پزشکی در نمایشگاه K-show

محصولات حساس در صنایع پزشکی، نیاز به خلوص و کیفیت بالایی در ماشین های تزریق پلاستیک دارند. در عین حال،  پردازنده ها با چالش به حداقل رساندن هزینه تولید هر قطعه نیز مواجه می باشند.  در نمایشگاه K 2022، شرکت کراسمافای با تولید سوزن انسولین نشان خواهد داد که چگونه می توان به هر دو نیاز فوق پاسخ داد.

در غرفة شرکت کراسمافای، ماشین تزریق پلاستیک ال الکتریک مدل PX 200-1400 با نیروی گیره 2،000 کیلونیوتن به نمایش در می آید. همزمان، با استفاده از تجهیزات خاص در این ماشین، سیکل تولید کوتاه می گردد و به تبع آن مصرف انرژی نیز کاهش می یابد. برای مثال، با افزایش قدرت درایو پلاستی سایزر، فرآیند با سرعت بیشتری انجام می شود که در نتیجه  آن پلاستی سایزر سریع­تر و توان عملیاتی بالاتر خواهد بود.

 یکی دیگر از ویژگی­های تجهیزات به کار رفته، مارپیچ با کارایی بالاست. این مارپیچ  که دارای طراحی ویژه ای است، برای کاربردهایی با توان عملیاتی بالا مناسب است به طوری که کیفیت بالای ذوب و زمان سیکل کوتاه تر امکان­‌پذیر می­گردد.

دقت و سرعت

سوزن های قلمی انسولین که از جنس پلی پروپیلن هستند، با استفاده از یک قالب 96 کویته که از سوی کمپانی همکار ما، یعنی شرکت Männer تامین می گردد، تولید می شوند. نکته مهم این است که دقت و سرعت پر شدن کویته­ ها یک نیاز کیفی است که با  افزایش سرعت تزریق قابل دستیابی می‌­باشد.

در طول فرآیند قالب گیری دقت و سرعت بسیار با اهمیت است، با استفاده از یک درایو پران الکتریکی با قدرت افزایش یافته این امر امکان پذیر گردیده است. بدین ترتیب، تمامی کویته ها به طور یکسان تولید می شوند و  کیفیت قطعات تولید شده تضمین می گردد.

نمایش ماشین تزریق پلاستیک ال الکتریک مدل PX 200-1400 برای صنایع پزشکی

صرفه ­جویی هوشمند در مصرف مواد با تکنولوژی APCplus

عملکرد هوشمند تکنولوژی APCplus به کاهش هزینه­‌های تولید کمک می­کند. بعلاوه با استفاده از تکنولوژی APCplus تأثیرات خارجی روی کیفیت قطعه در خلال فرایند قالب­گیری تزریق جبران می­شود، بنابراین فرایند پایدار تولید تضمین می­ گردد.

آقای Christian Krampfli مدیر جهانی فرآیند های تولیدی پزشکی می گوید، ”عملکرد تکنولوژی APCpluc همواره تضمین دهنده کیفیت بالای محصولات تولید شده می باشد و بنابراین میزان ضایعات را به کمترین حد ممکن کاهش می دهد. “

فرآیند تایید شده نیز با APCplus رعایت می شود، زیرا چنین فرآیندی نیز می تواند به طور فعال کنترل شود. به جای پارامترهای تنظیم بتن که باید به صورت دستی توسط اپراتور تنظیم شوند، پنجره های فرآیندی در اینجا تعریف می شوند که در آن ماشین اجازه کار و دخالت دارد.

تکنولوژی APCplus که به طور کامل قابل کنترل می باشد. به جای تنظیم دستی پارامتر ها توسط اپراتور، سیستم به گونه ای تعریف شده است که مشخص می کند کدام ماشین مجاز به عمل یا مداخله می‌­باشد.

به علاوه، عملکرد APCplus ازامکان مستند سازی در مورد کیفیت مواد اولیه نیز برخوردار است، که این امر به نوبه خود تشخیص نوسانات در مرحله اولیه را امکان پذیر خواهد کرد.

در نمایشگاه k، PX 200-1400، سوزن های قلمی انسولین با بالاترین بهره‌­وری و بیشترین صرفه‌­جویی در هزینه ها تولید می شود.

بهترین بهره­وری انرژی

در زمان افزایش هزینه­‌های انرژی، صرفه­جویی در انرژی در کنار صرفه‌­جویی در مصرف مواد اولیه اهمیت بیشتری پیدا می­کند. ماشین تزریق پلاستیک مدل PX 200، که در غرفه شرکت کراسمافای به نمایش گذاشته می شود، برای صرفه جویی در مصرف انرژی طراحی شده است. واحد هیدرولیک سروو و سیستم بازیابی برای بازیابی انرژی، کمک قابل توجهی به این امر می­کند.

ویژگی دیگر، نوارهای عایق Eco-Pac  است که روی واحد تزریق این ماشین نصب شده است. این نوارهای عایق دما را تثبیت کرده و پایداری فرآیند را افزایش می­دهند، که این امر موجب کاهش زمان گرم کردن تا 30 درصد می­ شود.

سیستم خنک کن قالب Orca، که توسط شرکت مهندسی Jurke طراحی شده است، با سیستم کنترلر  MC6 ماشین ادغام شده و میزان بیشتری از انرژِی را می­‌تواند ذخیره کند. برخلاف یک باتری آبی معمولی، این سیستم میزان و مقدار جریان را به روش ultrasound  اندازه­گیری می­کند.

این موضوع از خارج و بدون هیچ گونه ارتباطی انجام می گردد. در نتیجه بلوک توزیع کننده Orca هیچگونه برش متقاطی ندارد، به این معنی که افت فشار کمتری دارد.

آقای Christian Krampfli مدیر جهانی فرآیند های تولیدی پزشکی می افزاید”خنک کننده قالب Orca باعث بهبود بهره­وری انرژی می­شود. در نتیجه با مدیریت بهینه خنک­سازی قالب، زمان سیکل کاهش و مقدار تولید در هر ساعت افزایش می‌­یابد.”

تقاضای جهانی برای وسایل یکبار مصرف، به ویژه در بخش مراقبت­‌های بهداشتی، بسیار زیاد است. اغلب محصولات فقط برای دوره کوتاهی مصرف می‌­شوند و به ندرت کثیف می­‌شوند. شرایط ایده آلی برای تولید سوزن های قلمی انسولین می باشد.

 بازدیدکنندگان از غرفه کراسمافای در نمایشگاه K می‌­توانند تمام سیکل تولید سوزن های قلمی انسولین را مشاهده کنند. این فرایند با راه حل­‌های دیجیتال جدید همراه است که مصرف انرژی و ردپای دی اکسید کربن را کاهش می­‌دهد.

نحوه بهینه­ سازی هزینه‌­ها برای هر قطعه