معرفی سری جدید ماشین GX 1300 کراسمافای

معرفی سری جدید ماشین GX 1300 کراسمافای

تولید جعبه و سطل با قالب دو کویته و با یک دستگاه

معرفی سری جدید ماشین GX 1300 کراسمافای

این محصول از نظر قابلیت کاربرد قابل مقایسه نیست: به دلیل ساختار مودولار و آپشن های برنامه محور ، سری GX از KraussMaffei مطابق با الزامات صنعت بسته بندی و خودرو و همچنین تولیدکنندگانی است که اجزای فنی تولید می کنند. رنج نیروی قفل گیره این سری نیز تا 1300 کیلونیوتن افزایش یافته است.

برایان بیشاپ ، معاون مدیر فروش شرکت کراسمافای توضیح داد: “با GX جدید و بزرگ (با نیروی قفل گیره 13000 کیلو نیوتنی) ، کراسمافای  قصد دارد جایگاه بهتری در بازار محصولات لاجستیک و بسته بندی حضور بیشتری داشته باشد.” “برای سایز جدید این سری ماشین آلات، مزیتی وجود دارد،  به عنوان مثال برای تولید سطل یا جعبه می توان از قالب دو کویته در یک ماشین تزریق استفاده کرد. طراحی جمع و جور و  استفاده از تکنولوژی دو صفحه ای، باعث می شود، ماشین فضای کمتری را اشغال کند”

جعبه های قابل استفاده مجدد

یک مثال کاربردی تولید جعبه هایی با قابلیت استفاده مجدد برای حمل و نقل و ذخیره سازی کالاهای مختلف می باشد. آقای بیشاپ می افزاید: ” این نوع جعبه ها که  قرار است برای سالهای طولانی در یک مدار حمل و نقل و  بسته بندی مواد غذایی دوام داشته باشد ، بایستی ضخامت دیواره مناسبی در مقایسه با جعبه های یکبار مصرف داشته باشد.” “این امر نیازمند بازدهی بالا و زمان سیکل کوتاه است.”

و در اینجاست که سیلندر مارپیچ های HPS کراسمافای وارد بازی می شوند.  مواد مذاب از طریق دو کانال به جلو هدایت می شود و رنگ ها با یکنواختی فوق العاده توزیع می شوند. نتیجه  کار یکنواختی درجه یک  مواد ذوب شده است ، این امر به ویژه برای محصولات مارک دار مانند جعبه های نوشیدنی بسیار مهم است.

تولید سریع و کارآمد سطل ها بزرگ

 آقای بیشاپ می گوید: “در تولید سطل های بزرگ ، سری GX دارای عملکرد فوق العاده و حداکثر پایداری است.” “اولین و مهمترین مسئله این است که  این محصولات همزمان با ظرفیت بزرگ و پایداری بالا همچنین  به حداقل مصرف مواد در تولید نیاز دارند.”

سری GX با آپشن Speed ​​امتیاز ویژه ای دارد. مجهز به میله های دقیق و مقاوم GuideX  ، با آپشن Speed ​​ باز و بسته شدن گیره به سرعت انجام می شود و در نتیجه زمان سیکل تولید کاهش می یابد. همچنین می توان آپشن IML (برچسپ زدن داخل قالب) را نیز به آپشن های این سری اضافه کرد و سطل های مقرون به صرفه و دارای ظاهری منحصر به فرد را تولید کرد.

حداقل ضایعات

مانند سایر دستگاه های سری GX ، عضو جدید  این سری از ماشین ها به آپشنAPC plus (Adaptive Process Control) مجهز شده است، این آپشن باعث می شود وزن هر ضرب تزریق یکنواخت و ثابت باشد، حتی ادر صورتی که مواد بازیافتی استفاده گردد- و در نتیجه کیفیت بالای محصول را تضمین می کند. این کار را با تنظیم نقطه تغییر از فشار تزریق به فشار نگهدارنده و سطح فشار نگهداری در زمان واقعی انجام می شود که این امر باعث می شود که ضایعات به حداقل ممکن برسد. مصرف کم انرژی نتیجه سروو درایو BluePower است و از نظر صرفه جویی در منابع ، یکی دیگر از نقاط قوت سری GX است.

با گسترده شدن مدل های سری GX کراسمافای، این امکان به مشتریان کراسمافای داده می شود که با یک آپشن، از مزیت های سری GX بهره بگیرند.

معرفی سری جدید ماشین GX 1300 کراسمافای