سری PX

سری PX

کاربردها

  • صنایع بسته‌بندی
  • الکتریک /الکترونیک
  • صنایع پزشکی
  • صنایع خوردو سازی

سری PX

واحد گیره همه‌کاره با بهره ‌وری چشمگیر: فناوری سرو درایو هوشمند و اهرم دوگانه پنج‌درجه‌ای که بسیار پویا و کارآمد است، بهره‌وری و قیمت فوق‌العاده‌ای به این ماشین بخشیده و به بهترین شکل از قالب حفاظت می شود.

بهترین استفاده از فضای تولید: باوجود بستر دوبخشی ماشین، واحد گیره و واحد تزریق را می‌توان به شیوه‌های مختلفی ترکیب کرد و طول ماشین را طبق نیاز تنظیم کرد . به‌طور مثال می‌توان یک واحد گیره بزرگ را با یک واحد تزریق کوچک ترکیب کرد.

واحد تزریق درجه‌ یک

زمانی که واحد پلاستی سایزر با درایو تزریق به طوردقیق و با بیشترین هارمونی کار می کنند، یکنواختی در تزریق هر ضرب به حداکثر میزان خود می رسد . جک های سرووهیدرولیک واحد تزریق، نیروی تماس بهینه‌ای را در نازل مرکزی ایجاد می‌کنند که فوق‌العاده سریع بوده وهیچ نیرویی هدر نمی رود. این ویژگی موجب کاهش زمان سیکل و جلوگیری از نشتی در نازل می‌شود.

مجموعه کامل مارپیچ‌ها و شیرهای یک‌طرفه

در صورت نیاز به فرآیندهای خاص ، می‌توان از میان مارپیچ‌ها و شیرهای متعدد بر اساس نیاز مشتریان، مارپیچ و شیر مناسب را انتخاب نمود. حتی برای فرآیندهایی با دمای بالا و مقاوم در برابر خوردگی می توان یکی از مارپیچ های
مناسب را انتخاب نمود.

طراحی بهینه واحد گیره

سری PX استاندارد دارای صفحات ثابت قالب با ابعاد بزرگ ، ارتفاع قابل تنظیم قالب و
کورس بازشوی قالب برای استفاده آسان از قالب هایی با سایز های مختلف می باشد. اگر این ویژگی ها کافی نیست ، آپشن های بیشتری در دسترس مشتریان هستند تا تا بتوانند تنظیمات مورد نیاز خود را برای قالب خود انجام دهند.

صفحه ثابت بزرگ قالب ممکن است که نیروی قفل گیره 80 تنی کافی باشد، ولی نیاز به فضای بیشتری برای قالب باشد در این صورت، می توان ماشین مدل 81 PX را انتخاب کرد.در این نسخه فضای بسیار بیشتری برای نصب قالب وجود دارد تا بتوان از مزایای بیشتر این سری از ماشین استفاده نمود. می‌توان بدون نیاز به خرید دستگاهی با نیروی قفل گیره بزرگ تر، به این مهم دست یافت .همچنین حداکثر وزن مجاز قالب نیز افزایش می‌یابد.

حداکثر توازی بین صفحهات فضای بیشتر به معنی وزن بیشتر است. در سری PX، در صورت تناسب قالب و ماشین، واحد گیره نیز به‌تناسب برای قالب هایی با وزن بالاتر طراحی‌شده است. تکیه گاه بزرگ صفحات متحرک روی میله های خطی، وپایه محکم ماشین در زیر واحد گیره، توازی کاملی را برای صفحات ایجاد می‌کند.

انواع واحدهای پران

در صورت نیاز به پران سرووهیدرولیکی یا پران الکتریکی بسته به نوع نیاز مشتریان سری PX هر دو نوع پران را ارائه می دهد .

پران هیدرولیکی: قدرتمند و انعطاف‌پذیر اگرنیاز به استفاده از قالب‌هایی با صفحات پران باشد، در این صورت بهتر است از پران سرو هیدرولیکی استاندارد سری PX استفاده شود. این پران می‌تواند تمامی ضربات یا فشارهای مکانیکی وارد شده به قالب را تحمل کند. چنانچه نیروی پران بیشتری مورد نیاز باشد، افزایش 50 درصدی نیروی پران برای هر نوع ماشین از این سری ، امکان پذیر است . برای بهینه سازی پران قطعات تولید شده ، سرعت پران را می توان تا 100 % افزایش داد .

پران الکتریکی: بسیار دقیق اگر نیاز به تولید بسیار دقیق قطعات و استفاده از ربات باشد، در این صورت بهتر است از پران الکتریکی درسری PX استفاده شود. این پران در عملکرد خود از دقت و توانایی بالایی برخوردار است. مانند پران هیدرولیکی، می‌توان نیرو یا سرعت پران الکتریکی را نیز افزایش داد. هر پران الکتریکی دارای یک ترمز موتوری برای نگه‌داشتن قالب‌های فنری است. در شرایط محیطی بسیار تمیز، می‌توان این پران را در محفظه بسته ای قرارداد.

واحد تزریق تقویت شده افزایش سرعت تزریق: در قطعاتی که دارای جداره‌های نازک یا طول بیشتری هستند، تمامی ماشین های سری PX قابلیت افزایش سرعت تزریق را دارند.
ظرفیت بیشتر پلاستی سایزر: چنانچه نیاز به افزایش ظرفیت تولید، از طریق افزایش حجم مواد باشد، دی این صورت با سری PX، می‌توان ظرفیت درایو مارپیچ را در هر واحد تزریق به میزان لازم افزایش داد.
افزایش سرعت واحد تزریق
به دلیل استفاده ازسرووهیدرولیک های کارآمد ،سرعت حرکت واحد تزریق در ورژن استاندارد، حداقل 50 میلی‌متر بر ثانیه است. حتی می‌توان سرعت واحد تزریق تمامی ماشین های سری PX را دو برابر کرد و آن را به 100 میلی‌متر بر ثانیه رساند.

مزایای سری PX برای صنایع بسته‌بندی

مهم‌ترین نیاز صنعت بسته‌بندی، زمان سیکل کوتاه با بیشترین راندمان تولید است. در عمل این بدان معنی است که قالب‌ها با حداکثر کویته های ممکن کار کنند.سری PX بهترین گزینه برای چنین محصولاتی است زیرا این نوع ماشین قدرتمند، سریع، انعطاف‌پذیر و مقرون‌به‌صرفه است.

نقاط قوت PX برای صنایع بسته‌بندی

– صفحات ثابت بزرگ‌تر برای قالب‌هایی که دارای کویته های بیشتری هستند
– واحد گیره دینامیک برای کاهش زمان خشک کن
– سرعت ‌بالای تزریق برای تولید ظروف جداره نازک
– ظرفیت بالای پلاستی سایزر برای افزایش ظرفیت تولید
– مصرف کم انرژی
– حداکثر فضای آزاد برای نصب تجهیزات جانبی در زیر واحد گیره
– مارپیچ مخصوص HPS با حداکثر کیفیت مواد ذوب شده و حداقل زمان سیکل
– امکان نصب اتوماسیون های مناسب برای صنایع بسته بندی

مزایای PX برای صنایع پزشکی: صنایع پزشکی همواره نیازمند و کیفیت بسیار بالای محصولات هستند. حتی نسخه استاندارد PX نیز برای تولید در شرایط کاملاً پاک مناسب است. همچنین می‌توان با نصب تجهیزات اضافی و تکنولوژی های روز دنیا، از این سری ماشین در صنایع پزشکی استفاده کرد. در نسخه پزشکی سری PX، درایوهای تسمه و سیستم‌های روغن کاری کاملاً بسته هستند و می‌توان از روغن گرید خوراکی NSF H1 ، در ماشین سری PX استفاده کرد.

نقاط قوت PX برای صنایع پزشکی:

– تایبارهای بدون نیاز به گریس (Grease-free) با روکشی از جنس کروم
– روغن کاری مرکزی اتوماتیک
– سیستم روغن کاری کاملاً بسته
– درایوهای کاملاً پوشیده
– واحد پران الکتریکی
– صدای بسیار کم
– امکان تنظیم ارتفاع ماشین به منظور تمیز کردن زیر ماشین

تکنولوژی تولید کامپوزیت های مختلف:

KM_BR_Faserverbund_en

تکنولوژی های تولیدی جدید:

KM_BR_Werkzeuge_en