ماشین های مخلوط کن فشار بالا برای تولید محصولات مختلف

ماشین های مخلوط کن فشار بالا برای تولید محصولات مختلف

کاربردها

  • وسایل پزشکی
  • کالاهای مصرفی
  • وسایل نقلیه سنگین
  • سازه های سبک وزن
  • کالاهای سفید(وسایل خانه)
  • قطعات خودرو

 

مخلوط کن های گروه کراسمافای از نوع انتقالی و خطی و  با ظرفیت های متغیر برای اهداف خاص طراحی شده اند، و راه حل مناسبی را برای تولید محصولات مختلف ارائه می نمایند.

مخلوط کن  انتقالی

در مخلوط کن انتقالی، مواد به صورت همگن در محفظه ، باهم مخلوط می شوند و به دلیل وجود زاویه خاص تزریق مواد به درون محفظه ، کیفیت محصولات تولید شده بسیار بالا می باشد.

مخلوط کن های خطی

مخلوط کن های  خطی شرکت  کراسمافای  با ایجاد مخلوطی  پرفشار  مطابق  با  اصل  تزریق  جریان  مخالف  (counter flow injection principle)عمل می کنند و مواد به خوبی با هم ترکیب می شوند. این مخلوط کن ها، نسبتا سبک بوده و در ورژن های 2، 3، 4 یا 5 جزئی موجود هستند.

مخلوط کن  انتقالی سری CN برای محصولات چند جزئی

ماشینهای مخلوط کن چند جزئی نقش مهمی در تولید فوم های پلی یورتان ایفا می کنند.  مخلوط کن های چند جزئی کراسمافای، مجهز به چهار یا شش سوپاپ سوزنی هیدرولیکی که دور محفظه مخلوط کن چیده شده اند می باشد که این مسئله باعث بازدهی حداکثری سیستم می گردد.

 

ماشین مخلوط کن با فرآیند LFI

فرآیند LFI-PUR(مخطوط پلی یورتان فیبردار) یک روش موفقیت آمیز در تولید قطعات سبک با استحکام بالا می باشد، که توسط گروه مهندسی کراسمافای طراحی و تولید شده است. فرآیند LFI سه جز اصلی دارد که در تعیین کیفیت محصول نهایی، نقش تعیین کننده ای دارد.

-حمل و برش کلاف های فیبر

-ترکیب اجزاء شیمیایی باهم

-خیساندن یا غوطه ور کردن فیبرهای تقویت شده در مخلوط شیمیایی

مخلوط کن  های خاص برای کالاهای سفید(محصولات خانگی) و فرآیند فوم جامد

طراحی مخلوط کن های فشاربالای گروه  کراسمافای، به گونه ای طراحی شده اند  تا نیازهای مختلف مشتریان  در تولید محصولات سفید خانگی را بتوان برآورده نمود

تکنولوژی تولید کامپوزیت های مختلف:

KM_BR_Faserverbund_en

تکنولوژی های تولیدی جدید:

KM_BR_Werkzeuge_en

بروشور:

KM_BR_Mischkoepfe_en