نوآوری در ماشین های مخلوط کن و مترینگ برای پردازش مواد پلی یورتان

نوآوری در ماشین های مخلوط کن و مترینگ برای پردازش مواد پلی یورتان

ماشین های مترینگ و مخلوط کن کراسمافای، برای پردازش و تولید مواد پلی یورتان در زمینه های مختلفی  کاربرد دارد. طراحی چندمنظوره و پیکربندی انعطاف پذیر این ماشین ها باعث می شود  که قابلیت تامین نیازهای ویژه مشتری به بهترین شکل فراهم گردد.

کاربردها

  • در صنعت خودروسازی
  • وسیله نقلیه عمومی
  • کالاهای سفید رنگ

نگاهی کوتاه به سری ماشین های RimStar
در توسعه این سری ماشین ها جدید ترین فن آوری های کراسمافای مورد استفاده قرار گرفته اند. طیف کاربرد این ماشین ها به قدری گسترده است که تقریبا در تمامی کاربردهای پردازش پلی اورتان قابل استفاده است. همچنین با توجه به طراحی مودولار و قابلیت پیکربندی انعطاف پذیر طیف وسیعی از نیازهای ویژه مشتریان پوشش داده می شود.

انواع ماشین های RimStar
RimStar Nano
RimStar نانو به طور ویژه برای کاربردهایی با ظرفیت تولید کم و فضاهای محدود طراحی شده اند. در این ماشین، مسیرهای بین مخزن و پمپ فشار بالا و همچنین مسیر بین فیلتر و گیج حجم در ناحیه فشار بالا تا حد ممکن کوتاه طراحی شده اند تا مواد به راحتی و با سرعت بالا در جربان باشند.

RimStar compact
طراحی ساختار این نوع ماشین طوری صورت گرفته که بسیار کم حجم و فشرده باشد. این ماشین به همراه پانل کنترل مربوط به آن بر روی یک چارچوب واحد نصب می شود و در نتیجه فضای بسیار کمی را اشغال می کند.
RimStar مودولار
ساختار ماشین RimStar مودولار به نحوی طراحی شده است که در رابطه با تامین نیازهای فعلی و یا نیاز های آتی مشتریان قابلیت اضافه شدن قطعات جانبی وجود داشته باشد. از سوی دیگر در صورت نیاز امکان ارائه پانل کنترل به صورت یک واحد مجزا ، در نظر گرفته شده است.
RimStar انعطاف پذیر
RimStar انعطاف پذیر به طور ویژه برای استفاده در فن آوری های ColorForm و SkinForm که دارای تنظیمات خاصی هستند، طراحی شده اند. مخزن ها و پمپ های اندازه گیری به طور جداگانه هریک روی یک واحد تغذیه و یک واحد اندازه گیری نصب شده اند. بنابراین می توان موقعیت این واحد ها را به طور جداگانه تعیین و در نقاط مختلف روی ماشین تزریق نصب کرد. همچنین می توان دو واحد اندازه گیری را با یک واحد تغذیه ترکیب کرد.

سری EcoStar
سری EcoStar به قطعاتی با کیفیت برتر مجهز شده است تا کنترل و پردازش مواد با کیفیت بالا صورت پذیرد. کاربردهای متنوع این نوع ماشین و اقتصادی بودن قیمت آن باعث افزایش تقاضا برای آن گردیده است.

تکنولوژی تولید کامپوزیت های مختلف:

KM_BR_Faserverbund_en

تکنولوژی های تولیدی جدید:

KM_BR_Werkzeuge_en

بروشور:

RPM_BR_Dosiermaschinen_en